Reklama
  • Poniedziałek, 22 lutego 2016 (13:05)

    Kwasy Omega-3 w diecie dziecka

Zaliczają się do niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych i stanowią bardzo ważny składnik menu dziecka. Są wykorzystywane przez organizm do budowy układu nerwowego, biorą udział w procesach widzenia, budowaniu odporności i zwalczaniu stanów zapalnych.

Reklama

Głównym źródłem kwasów Omega-3 są tłuste ryby morskie, takie jak łosoś, śledź, makrela. Warto więc, by pojawiały się na talerzu brzdąca 1-2 razy w tygodniu. Jeśli maluch nie lubi ryb, kwasów Omega-3 może dostarczyć mu tran.

Więcej na temat:kasy | omega | omega-3 | dziecko | Sławomir Szmal | K.A.S.A. | 'Kasa'

Zobacz również

  • Jak znaleźć czas dla siebie wychowując dzieci?

    Odkąd w twoim życiu pojawiły się ukochane, piękne maleństwa, nie poznajesz się w lustrze? Nie dość, że nie wiesz kim jest ta kobieta w dresie ze zmierzwioną fryzurą, to jeszcze nie pamiętasz, kiedy... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.