Reklama
  • Czwartek, 14 stycznia 2016 (08:05)

    Marchewka to warzywo o delikatnym, słodkim smaku, które doskonale nadaje się na dania dla niemowlęcia. Jest bogata w prowitaminę A i witaminę B6, więc doskonale działa na odporność, skórę i wzrok. Rzadko wywołuje alergię, więc sok ze świeżej marchewki można podać niemowlęciu już po 4. miesiącu życia. Dokładnie wyszorowaną, oskrobaną i przelaną wrzątkiem marchewkę należy utrzeć na drobnej tarce, przełożyć na gęste sitko i sok wycisnąć łyżeczką. Taki przysmak należy przygotować tuż przed zaser

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 14 stycznia 2016 (08:05)

    Każda mama chciałaby, żeby jej maluszek lubił różnorodne potrawy i nie obawiał się nowości na swoim talerzyku. Oto nasze sposoby, jak rozwijać u smyka zmysł smaku, by malec zawsze miał dobry apetyt.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 14 stycznia 2016 (08:05)

    1. Kilka razy dziennie kładź malca na swoich kolanach z główką znajdującą się wyżej niż tułów i dłonią ułożoną w łódkę oklepuj mu plecki. 2. Zrób brzdącowi inhalację z dodatkiem łagodzących kaszel ziół, np. podbiałem. 3. Często podawaj dziecku coś do picia, np. herbatkę z so

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 14 stycznia 2016 (08:05)

    Co mogę zrobić, by mój trzyletni syn, który ma alergię, mniej chorował.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 14 stycznia 2016 (08:05)

    Szczepionki są najskuteczniejszą metodą zapobiegania groźnym chorobom. Nasz ekspert wyjaśnia, które z nich i dlaczego warto podawać maluchom.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 stycznia 2016 (11:05)

    Moja 5-letnia córka ma problemy ze zdrowiem. Czekają ją badania, niektóre podobno bolesne. Zdaję sobie sprawę, że powinnam ją do nich przygotować, ale nie mam pojęcia, jak się do tego zabrać.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 stycznia 2016 (11:05)

    U dzieci za odporność odpowiada głównie mikroflora jelit.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 4 stycznia 2016 (15:05)

    Zmienianie pieluchy mojemu dwuletniemu synkowi to koszmar. Mały wyrywa się, ucieka. Aby osiągnąć cel, muszę stoczyć z nim prawdziwą walkę. Co robić, żeby ta czynność przebiegała sprawniej?

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 23 grudnia 2015 (13:05)

    Zawiera dobrej jakości białko oraz potas, magnez, wapń, żelazo i błonnik pokarmowy. Jest dość kaloryczna, ale warto zadbać, by chociaż raz w tygodniu pojawiła się w jadłospisie malucha (można ją zastąpić inną rośliną strączkową). Fasola doskonale komponuje się z majerankiem oraz oregano, które hamują jej działanie wzdymające.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 23 grudnia 2015 (13:05)

    Tą nazwą określa się różne rodzaje orzechów, migdałów i suszonych owoców, takich jak rodzynki, figi, daktyle, morele czy śliwki. Można je dodawać do ciast – szczególnie tych świątecznych, ale też zajadać jako samodzielną, smakowitą i wartościową przekąskę. Warto od czasu do czasu poczęstować bakaliami malucha po 1. roku, bo zawierają one spore ilości beta-karotenu, witamin z grupy B i ważnych dla rozwoju układu nerwowego kwasów tłuszczowych LC-PUFA. Przed podaniem bakalii dziecku najlepiej moc

    Czytaj więcej Komentarzy:0